donderdag 5 juli 2012

slapen pfff

Goedemorgen lieve mensen,


Slapen lukt me bijna niet ,als ik een uur of twee alles samen geslapen heb is het veel .
En toch voelde ik me redelijk goed deze morgen ,dank mijn Heer !
Deze middag om 13h ga ik naar huis tot 17h ,héééééérlijk ,ik verheug me erop !!
Gewoon een lekker bad, op terras zitten,kletsen, rusten,genieten van de tuin. Het zal me een boots geven :-)
Gisterenavond heb ik nog veel zitten nadenken,daar heb je hier alle tijd voor hé!
Maar als je in een negatieve spiraal zit met je gedachten is het toch zo moeilijk om dit om te zetten in positieve gedachten maar dankzij een telefoontje met mijn zo lief vrouwke is het me toch gelukt wat anders te gaan denken ,we zijn een team hé !!!
Ik ga echt niet meer te ver vooruit denken en genieten van nu ,dit moment,niet morgen maar vandaag!!


Morgen komen er weer een paar tuinkabouters naar thuis om de kippenren terug in orde te maken en wat ander tuinwerk op te knappen,ik ben hun nu al zeer dankbaar voor hun liefde en  inzet !!!  Dank je wel lieve collega's !!!!


De dokter is juist hier geweest,komende maandag opnieuw foto's longen en bloedafname !
En dan hopen dat de ontstekingswaarden weer wat omlaag zijn gegaan !Ik krijg ook iets meer slaapmedicatie :-)




Matteüs 6:34
Maakt u dan niet bezorgd tegen de dag van  morgen, want de dag van morgen zal zijn eigen zorgen hebben; elke dag heeft genoeg aan zijn eigen kwaad.




Een gezegende en leuke dag voor ieder !!!


Geen opmerkingen: