zondag 1 juli 2012

houden van

Goede middag lieve lieve mensen,


Joepidepoepi, ik kom eraan, wat, je leest het goed ik mag dinsdag bij Gods genade naar huis!!! mijn infectie in mijn bloed daalt, ik ben wat sterker, ik zie er beter uit (volgens de prof.,) dus een hele stap in de goede richting. zowel letterlijk als figuurlijk. ik ga richting thuis m'n gezin , m'n terras, m'n lekkere tuinzetel. Wat hou ik ervan om THUIS te zijn! Wat hou ik veel van jullie in de breedste betekenis van het woord. Ik hou van m'n vrouwtje, Anaïs, kinderen en kleinkinderen, familie en naasten, m'n familiecollega's en zovelen meer.
We zouden veel meer tegen elkaar moeten zeggen ,ik hou van jou,ik heb je lief,ik zie je graag .....tijd maken voor elkaar ....genieten van elkaar.....bij deze " ik heb jullie lief met heel mijn hart " :-))


Zo nog een leuk weekend en ......heb elkaar lief!!!!!


1 Korintiërs 16:13-14

13 Wees waakzaam, sta vast in het geloof, wees manmoedig, wees sterk.
14 Laat alles bij u in liefde gebeuren.


Niet alleen voor  Emily Jane maar voor iedereen


7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hej broer

Ik, wij zien je ook heel graag!!!

En wat zijn we blij dat je beter bent...oef!

Ik hou het kort.t Is maar dat je weet dat je een prachtbroer bent!
Je zus ! ( schoonbroer en co)

Unknown zei

Dag Maatje

Fijn om te horen dat deze moeilijke periode weer achter de rug is. Ik sta versteld van je veerkracht, en wens me geluk zo'n maatje te hebben.
Zorg goed voor jezelf.

tot binnenkort
Maat Dirk

Marleen zei

Ben blij te horen dat het beter gaat !Als ik zelf genezen ben kom ik u bezoeken . Heb een keelontsteking en wil eerst zeker zijn dat ik u niet kan besmetten.Groetjes en nog wat aansterken doe zo verder Dre

Marleen zei

Ben blij te horen dat het beter gaat !Als ik zelf genezen ben kom ik u bezoeken . Heb een keelontsteking en wil eerst zeker zijn dat ik u niet kan besmetten.Groetjes en nog wat aansterken doe zo verder Dre

Unknown zei

Fijn om te horen.
Thuis bij je gezinnetje kan je weer aansterken.

carine indeherberge zei

Hey broer, het deed zo goed om jou weer beter te zien!! Weer een smile op uw smoelleke!!! Hoewel het ook erg emotioneel is, je bent diep gegaan. Je bent zo dankbaar voor al die meelevendheid en het raakt je diep. Hieruit haal je ook de energie om te vechten samen met de steun die je haalt uit je geloof! Nu rustig wat aansterken en vanaf dinsdag hopelijk rusten in uw tuintje met uw schatten in de buurt. Broerke toch, ondanks de zware week doe je het maar weer. Ik hoop echt dat je dinsdag naar huis mag. Wij duimen allemaal!! Wat zie ik jou toch graag, ons zus en 3 andere broers ook. Dikke knuffel van uw zusje, Leon en kids XXX

Tante Leine zei

Hey Dréke,
tante Leine hier,
ik heb gehoord dat het beter gaat met u, fijn om te horen. Dat doet me goed. Straks of morgen mag je weer naar huis heb ik gehoord, gezellig bij Karen en Anaïs.

Groeten Tante Leine en Nonke Robert