woensdag 4 juli 2012

niet naar huis

Goedemorgen lieve mensen,


Ik voelde me juist een flipperbal,eerst gisteren naar huis dan vandaag en nu moet ik blijven tot ?? mijn eerstvolgende experimentele chemo . En die zou pas de 16/07 zijn ,dus nog anderhalve week zeker blijven .
Gisteren hebben ze een broncoscopie gedaan(was ik bang pffff) dan gaan ze met een camera slangetje in je longen en zuigen ze slijm weg en kunnen ze stalen nemen ....
Mij longen waren zeer goed ! dank de Heer ! de ontsteking zit meer tussen mijn slokdarm en longen in en daarmee moet ik nog 14 dagen antibiotica.(misschien veranderd dit weer want ik ben toch een flipperbal :-))))


Ik ben de eerste hier in costa del ZOL die de experimentele chemo gaat krijgen voor dit soort  kanker ,laat ons hopen en bidden dat deze wél aanslaat maar dat weet alleen de Heer !


Ik heb de laatste 2 nachten toch wat kunnen slapen en krijg ook terug vast voedsel en zo stap voor stap terug aansterken hé !! Ik durf niet op een weegschaal gaan staan want dit is een ideaal afvallingsoord.


Het is wonderbaarlijk hoeveel kracht en energie en rust ik van mijn Heer mag ontvangen dezer toch niet gemakkelijke dagen en ik ben dan ook heel dankbaar voor alle die voor me bidden en aan me denken !Ik hoop echt dat ik nog wat tijd krijg om ieder te zien en te bedanken voor de steun en genegenheid maar we leven nu en geniet nu en wat komt ...komt 


.
Nog een leuke en liefdevolle dag voor ieder van jullie !!!!
Ik heb jullie lief !









Mijn Vader, dank U wel dat U steeds bij mij bent,
dat U al mijn gedachten en verlangens kent,
dat U zo stil en rustig en begrijpend bent.
Mijn Vader, dank U wel.
Ik dank U dat Uw hand mij steeds behoedt en leidt,
dat U mij wilt bewaren in de felste strijd,
voor troost, die U mij geeft in onzekerheid,
Mijn Vader, dank U wel.
Ik dank U  voor de diepe vrede en de rust,
voor vreugde en voor blijdschap en voor levenslust.
Ik dank U, dat U zelf nu heel mijn leven vult.
Mijn Vader, dank U wel.
Mijn woorden schieten vaak zo veel tekort, o Heer.
Wat U aan mij wilt geven, dat is toch veel meer.
Ik ervaar uw diepe rijkdom en geluk steeds meer.
Mijn Vader, dank U wel.
Daarom wil ik U danken, dat ik zingen kan,
dat ik U met mijn stem toch altijd loven kan,
dat ik U in dit lied van harte danken kan.
Mijn Vader, dank U wel.
tekst en muziek: Frannie Vink-Faassen, lied 281 uit 'Op Toonhoogte'


Om eens door te denken !!!!!! zie link hieronder 




2 opmerkingen:

carine indeherberge zei

Hey broer, hier ben ik alweer! Je,wij gaan inderdaad door een rollercoaster aan gevoelens!!! En 's nachts blijft mijn molentje doordraaien maar ik ben al blij dat jij beter slaapt. En zoals je zegt, we moeten NU leven en genieten!! En vooral HOPEN dat je, liefst nog lang bij ons mag blijven! Het was voor Renilde en mij zo mooi om het goede nieuws van je longen met jullie te mogen delen! Eindelijk ook eens positief nieuws en dat geeft weer moed hè broerke en hoop! Wij, de Indeherberges laten ons niet hangen, vergeet het,wij blijven ervoor gaan, samen met jou,Karin en de kids. Nadat je gisterenavond belde heb ik nog lang nagedacht en ik hoop echt dat we samen met heel de familie een weekend weg kunnen. Ik zal mijn best doen om dit te realiseren lieve broer!! En dit nog, dan zal jij de eerste zijn waarbij dit experiment lukt, hier gaan we van uit, met minder zijn we niet tevreden! We vragen alleen meer tijd, veel meer tijd om samen te zijn en ... Hou de moed er in, maar ik weet dat je vecht! Ik hou van je broerke XXX uw zusje

Anoniem zei

Hej broer

Ja, ons carine heeft gelijk! De indeherbergskes laten zich niet doen éh dré paté?

We waren zo blij met je goeie longen en toen hoopten we dat je naar huis mocht gaan...maar tis voor je eigen goed hé...ze willen het goed in de gaten houden allemaal.
Staan daar in genk geen ligzitels buiten zodat ge daar eens kon gaan liggen ? Da zou iets zijn éh andré? Dan waren ze u s'nachts kwijt op de afdeling want andré lag dan buiten naar de sterren te kijken ( hihi)
Alé dréke , goed aansterken nu zodat die nieuwe chemo zijn werk kan doen!!!

Tot ?
Dikke knuffel van uw ouw zus en schoonbroer en kinderen en kleinkind en....