woensdag 11 juli 2012

high

Goedemorgen  lieve mensen,


Dankzij een slaappil kan ik wat slapen maar het nadeel is  dat ik de hele dag zo high ben als een kikker en met een dubbel tong spreek en de hele dag moe ben.
Ben ik blij dat ik morgen in mijn eigen bed kan slapen en de pillen kan weglaten.


Ik heb al verschillende leuke gesprekken mogen hebben met mijn maat Stefan van Canada die nog hier is tot zaterdagmorgen.Het is Gods genade dat ik hem nog eens mag zien ,het doet deugd.


Zo ik ga nog wat op bed liggen want die slaappil tjong ,tjong :-))


Een gezegende en leuke dag voor iedereen!




Spreuken 28
14 Welgelukzalig is de mens, die geduriglijk vreest; maar die zijn hart verhardt, zal in het kwaad vallen


http://www.youtube.com/watch?v=7I4SzZbamrc&feature=related

6 opmerkingen:

carine indeherberge zei

Hey broer, het zal zeker goed zijn als ge die pillen niet meer moet nemen! Dan kunt ge weer naar de sterren kijken als ge 's nachts nie kunt slapen en naar het vogeltjesgezang luisteren! Dat kunt ge in het ziekenhuis niet hè. Veel beter dan die pillen hè? Thuis terug op krachten komen! Het zal geen lachertje worden maar ik weet dat ge dat kunt, terug goed eten en rusten zodat ge maandag ertegenaan kunt! We zullen blij zijn als we u morgen mee naar huis kunnen nemen. Zie je graag broer xxxx

carine indeherberge zei

Was nog vergeten te zeggen dat het deugd deed ons neef terug te zien en ne dikke knuffel te geven!! Zo lief van hem om speciaal naar België te komen voor u hè broer!! Maar die speciale band die jullie hebben is dan ook apart! Ik weet wat het voor u betekent, geniet van jullie momenten samen. Thanks Stefan x

Christel zei

Hey André, wij wensen je een heerlijke thuiskomst morgen !!!!
Carl, Christel, Wout, Toon

Sabrina zei

Ben blij dat je naar huis mag André. Hoop dat je thuis een beetje beter kan slapen en tot rust komen. Karin an Anaïsje zullen je wel goed in de watten leggen.
Groeten, Sabrina

Anoniem zei

Verbazingwekkende genade! Nu inderdaad weer aanvallen!
Groet Erik en Annemarie

Anoniem zei

Hallo André,

Ook ik wil je langs deze weg een hart onder de riem steken.Ik wilde je vrijdag een bezoekje brengen in het ziekenhuis maar de vogel was vliegen.Je zus houdt me op de hoogte.Verzorg je goed en maandag er volop tegenaan.

Lieve groetjes,Hilde Metten