zaterdag 14 juli 2012

dank

Dag lieve mensen,


Langs deze weg willen we iedereen uit het diepst van ons hart bedanken voor de steun ,genegenheid,sympathie,.....op de samenkomst bij mijn nicht Heidi en tante Julia ...ik heb er geen woorden voor zoveel liefde ...,ik dank de Heer . Het geeft ons de kracht om verder te vechten ondanks mijn lichamelijke zwakheid de laatste dagen .


Ik probeer door goed te eten en te rusten terug op krachten te komen tegen maandag als ze beginnen met de de nieuwe chemo .Ben gestopt met de morfine en mag andere medicatie nemen waarvan ik weet dat die me beter laat voelen ,dank je vrouwke voor het bellen naar ziekenhuis hiervoor!!!


Nogmaals dank aan iedereen voor zoveel liefde en sympathie !!!!!!!!!!!
Ik denk aan jullie ,tot gauw!





Jezus nodigt u uit:
'Komt tot Mij, allen, die vermoeid en belast zijt, en Ik zal u rust geven;
neemt mijn juk op u en leert van Mij,
want Ik ben zachtmoedig en nederig van hart, en gij zult rust vinden voor uw zielen;
want mijn juk is zacht en mijn last is licht'. (Matt. 11:28-30)






5 opmerkingen:

carine indeherberge zei

Lieve broer, ik weet hoe moeilijk je het hebt en hoe je vecht als een leeuw om toch maar sterk genoeg te zijn tegen maandag!! Wij duimen allemaal voor jou en ik denk dat iedereen dat doet die jou kent! Al moest ik de hoogste berg beklimmen op mijn knieën,als het jouw pijn en vermoeidheid kon wegnemen deed ik het onmiddellijk!! Broertje, blijf vertrouwen hebben!! Ik zie je graag en hoop dat de chemo zijn werk doet, het moet gewoon!! XXX
Uw zusje

carine indeherberge zei

En dit bewijst maar weer wat een warme lieve familie we hebben!!! Ons nicht Heidi en tante Julia die dit samen met de andere tantes,nonkels,nichten, neven hebben gerealiseerd!!! En niet te vergeten de 'adoptie zus' en lotgenote van Heidi die geholpen heeft. Al die collega's,vrienden, buren... Die hun steentje hebben bijgedragen! Ja broer, het was een warme,mooie namiddag en avond. Je ziet er zijn een heleboel mensen die jou en Karin een warm hart onder de riem willen steken, die jou willen steunen, die aan jou denken. Ieder op zijn of haar manier! En we hopen allemaal dat je nog een hele tijd bij ons mag blijven!! Wij staan als broers en zussen altijd klaar en springen bij zo goed als mogelijk want broerke wij zien jullie graag. X

Anoniem zei

Ja broer,
Ik heb hier eigenlijk niks aan toe te voegen. Ons Carine heeft het goed verwoord.

Ik vind het ook zo erg dat eerst die antibiotica je zo onder had en nu die pillen weer. Hopelijk voel je vlug het verschil nu je ze niet meer neemt...

Dre,paté, we hebben goed zeggen, maar blijven vechten, hoe slecht je je nu ook voelt. De nieuwe chemo gaat jou nog heel wat krediet geven. Ik voel het, we hopen het !!
Dikke virtuele energieknuffel van ons !

Sabrina zei

Andre,
We duimen morgen voor je. Hopelijk is de behandeling draaglijk en effectief. Doe het goed hé!
Sabrina

Anoniem zei

Andreke, patteke, patattebol, het is enorm lang geleden. Maar ook ik en mijn familie wensen je enorm veel sterkte en denken aan je!

groetjes,
Diana Wynants