dinsdag 10 juli 2012

kort

Goedemorgen lieve mensen,


Eventjes kort de stand van zaken ,vrij goed geslapen voorbije nacht.
Voormiddag ken ik normaal de uitslag van mijn bloed en longfoto's.
Normaal mag ik donderdag naar huis yes yes yes .
Maandag willen ze beginnen met de nieuwe chemo,laat  ons bidden en hopen dat deze aanslaat!!
Zal toch blij zijn dat de antibiotica kuur voorbij is want het put een mens uit en neemt de eetlust weg , maar tja het is ook nodig hé om de ontsteking onder controle te krijgen .




Het is pure genade dat ik elke dag tussen 13h en 17h naar huis mag ,even weg van het ziekenhuis en in een vertrouwde omgeving samen met mijn vrouwke genieten !
Nog maar eens een bewijs dat een thuis heel veel waarde heeft .


Zodra ik nieuws heb over mijn bloedwaarden zal ik dit even komen vermelden :-)


Geniet van de nieuwe dag en van elkaar !!!!


Veel liefs 


Spreuken 12
Wie de tucht liefheeft, die heeft de wetenschap lief; maar wie de bestraffing haat, is onvernuftig.






http://www.youtube.com/watch?v=mZGzu6oI9b4&feature=related

Geen opmerkingen: