zondag 8 juli 2012

moe

Een goedemorgen allen,


Weer  een mindere nacht achter de rug ,maar al bij al mag ik niet klagen .
Ik voel me moe en wat zwakjes maar dat kan bijna niet anders met die antibiotica en ander medicatie.
In ieder geval voel ik me elke dag een klein beetje beter worden ,wat minder hoesten,wat minder koorts ,meer goede momenten en dat is positief :-)
Morgen gaan ze het bloed nog eens controleren en een foto van de longen maken.
Zo kunnen ze zien of de ontstekingswaarden nog dalen !Bij genade verwacht ik dit wel omdat ik mezelf toch voel beteren :-)


Uit genade mag ik elke dag opnieuw de liefde en bezorgdheid van ,naasten,vrienden,... ervaren en dat geeft me telkens een heel goed gevoel ,wat zou ik zonder hun allemaal toch maar aanvangen. Ik denk dat ik helemaal verloren zou lopen!
Ik heb jullie lief uit het diepst van mijn hart !!
En woorden van dank lijken voor mij niet voldoende voor al wat ik mag ontvangen elke dag opnieuw .


Ik dank mijn Heer voor zoveel goeds !!












Spreuken 11:30

30 De vrucht des rechtvaardigen is een boom des levens,
en wie wijs is, wint harten.



6 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag broer
Wij zien u allemaal graag dus wat wij voor jou doen is toch normaal. Jij zou hetzelfde voor ons doen...maar ik ben toch ook wel blij dat we als familie zo veel voor mekaar betekenen allemaal.
We duimen dat de ontstekingswaarden zakken. En dat de antibiotica zijn werk doet. Want die heeft je wat onder nu.

Vandaag zie je neef Stefan.tis lang geleden dat we hem gezien hebben.
Geniet ervan!
Dikke knuffel nog van ons allemaal!

carine indeherberge zei

Hey broer, ik sluit me aan bij ons zus. Wij zien jou toch graag en wat we doen is uit liefde. Konden we maar meer doen... En tis waar, nu voelen we echt hoe close we zijn als broers en zussen, doet zo goed, ookal zijn we opgegroeid zonder vaderlijke hand!!! We kunnen altijd op elkaar rekenen!! En al die andere lieve mensen, familie,vrienden, collega's... Amai amai zo mooi, daar wordt een mens echt stil en emotioneel van! Broer we duimen morgen dat uw bloedwaarden de goeie kant uitgaan, dat ge u stilaan beter zult voelen en dat we samen nog mogen genieten!! Maakt nie uit hoe. Daar gaan we voor hè? Dikke knuffel XXX
Uw zusje en co

tatiana zei

hoi drevelke,

Eventjes om te zeggen dat we je missen op onze zondagavonden... Hopelijk ben je er vlug weer bij! Dikke knuf en slaap lekker

Marleen zei

Hoi André

Ook wij duimen dat de bloedwaarden de goede kant uit gaan en dat ge u vlug beter voelt !

Groetjes

Anoniem zei

hey andreke,het is t.jenny,ik heb al een paar keer geprobeert om een reactie neer te zetten,ik bewonder u voor uw moed,ge zijt een voorbeeld voor veel mensen,ik hoop dat ge nog vele goede dagen moogt beleven samen met uw vrouwtje en dochtertje,nog veel sterkte toegewenst van n.jef,frank en hilde,anja en van mij en de kleinkinderen!!!

Anoniem zei

Hoi Dreke.... ook van onze kant, Luc en Martine hopen we dat de bloedwaarden de goede kant uit gaan en dat je je vlug weer beter zult voelen. Luc en ik hopen dat je nog heel lang zult kunnen genieten van de mensen rondom je die je allemaal zo graag zien.Het doet goed te lezen dat er zoveel mensen je helpen en bijstaan.Ne dikke knuffel van Luc en Martine