maandag 8 oktober 2012



 Dag lieve mensen,

Met heel ons hart danken we jullie voor alle liefde, steun en gebeden.

Ik dank de Here voor 10 mooie jaren samen. 
Het ga je goed ventje. 
liefs je vrouwtje en je kleine meid. Tot later! :) 




Ik heb de goede strijd gestreden. Ik heb de loop tot een einde gebracht. Ik heb het geloof behouden. Verder is voor mij weggelegd de krans van de rechtvaardigheid die de Heere, de rechtvaardige Rechter, mij op die dag geven zal. En niet alleen mij, maar ook allen die Zijn verschijning hebben liefgehad. 2 Timotheus 4:6-8





Dood waar is uw overwinning? ...
Maar Gode zij dank, die aan ons de overwinning geeft door onze Here Jezus Christus.
1 Korinthe 15:55,57 

16 opmerkingen:

Fabian,Krisje en Ben zei

Heel veel sterkte....!!Fabian,Krisje en Ben

Unknown zei

Heel veel sterkte

Wenneke zei

Ik kreeg net een mailtje van Heidi...Ik ben er nog steeds stil van...Zo een mooi gebaar van André voor vzw Rozerood!
André...Je bent nu bij je Heer...Ik wens je daar aan de overkant het allerbeste toe.
Karen, Anaïs,
Veel veel sterkte in deze moeilijke periode!

Warme groet!
Wendy

Wenneke zei

Ik kreeg net een mailtje van Heidi...Ik ben er nog steeds stil van...Zo een mooi gebaar van André voor vzw Rozerood!
André...Je bent nu bij je Heer...Ik wens je daar aan de overkant het allerbeste toe.
Karen, Anaïs,
Veel veel sterkte in deze moeilijke periode!

Warme groet!
Wendy

Anoniem zei

Heel veel sterkte aan de hele familie en speciaal voor Drekes vrouw en kind het liedje van Marco Borsato " Afscheid nemen bestaat niet".

Tot ziens lieve vriend uit mijn jeugd.

Frank,Caroline,Julian en Mathis

Anoniem zei

Ik kan het niet laten om toch nog iets te schrijven.
Deze blog heeft ons immers tijdens André zijn ziekte geholpen op weg naar 'zijn reis onbekend'

We hebben het moeilijk ...kunnen nog niet vatten dat onze André er niet meer is...we gaan hem nooit meer zien ...we weten wel dat het zijn tijd vraagt, dat het een proces is wat we moeten doormaken.
Maar onze André missen is toch één van de moeilijkste dingen die wij tot nu in ons leven moeten meemaken.
Onze pa zijn we ook vroeg verloren...we waren nog kinderen toen...maar deze strijd, de aftakeling van onze broer...dat had ik mijn stoutste dromen niet verwacht.

Daarom dank voor al dat medeleven.Langs alle kanten.
Onze André was een geliefd persoon. We willen hem ook zo gedenken.
Voor ons is en blijft hij onze lieve jongste broer!


Vaarwel lieve broer en dank je voor wat je voor ons betekent hebt. Dat we jou hebben mogen kennen !
Je laat een grote lege plaats na.
Maar samen met Anaisje en Karin zullen we jouw lege plaats met veel goede herinneringen minder leeg maken.

Dag Dré paté patattebol...




Anoniem zei

Voel je in de arm genomen Reinhilde....
Caroline (Stesmans)

Anoniem zei

Dank je caroline

Dat we mekaar langs deze weg terug tegen komen.
Ik wist niet zeker of jij het was ( maar dacht het wel ).
Dat is lang geleden.
k Ben blij dat je André zijn blog gevolgd hebt...en voor je reacties.
Je hebt hem ook gekend...
Dank je Caroline. Groetjes xx





carine indeherberge zei

Je bent mijn lieve broer.Van kortbij volgde ik jouw 'onbekende'reis. Je bent nu op de bestemming broer, het ga je goed!
Door jouw ziekte werd de band met onze broers en zus nog hechter. Dank je hiervoor.Maar nu moeten wij verder zonder jou? Je was mijn verleden, bent mijn heden en hoorde bij mijn toekomst!! En nu? Mijn verdriet zit zo diep, waarom doet dit zo pijn? Maar je leeft verder in jouw prachtige dochter, Anaïs! Ik word warm vanbinnen als ik bedenk hoe gelukkig je was met jouw gezinnetje, je werk, je tuintje.
Ik zal je zo erg missen maar zoals je beloofd hebt zou je er altijd zijn! Wat hou ik veel van je. Tot ziens broer!!
jouw zusje
Carine

Diana Wynants zei

Hou jullie vast aan de mooie herinneringen, ze zullen jullie pijn verzachten!

Veel sterkte in deze moeilijke dagen.

Diana

Anoniem zei

Lieve Reinhilde,
indien de Afscheidsmis voor Dreke voor iedereen bedoeld is,zou ik graag willen weten waar.
Indien het voor voor de familie alleen bedoeld is dan heb ik daar voor het volste begrip.
Wat betekent vzw rozerood?
Is dat een organisatie die je kan steunen in zijn naam? Indien ja, wil je me dan aub vertellen hoe.
Mijn mama wilde je zo graag bellen en jou persoonlijk vragen maar ze komt niet meer op de achternaam van je man...ze is ook niet meer de jongste...:)
Mijn emailadres voor het antwoord is : cstesmans@hotmail.de

Danke en een steunknuffel van Caroline

Stefan zei

Ik zal zijn stem nooit meer horen,
maar ik heb zoveel mooie herinneringen die ik zal koesteren.
I will miss you my friend.
Heel veel sterkte aan de familie,en een dikke knuffel aan Karin en Anais.
Stefan

heidi vandeput zei

Dank je wel Karen en Anaïs, broers en zussen en tant Maria, voor de liefde en warmte waarmee jullie Dréke omringden en nog steeds omringen.
Laat de enorme kracht waarmee hij gevochten heeft jullie nu de kracht geven om verder te gaan. In diepe verbondenheid met elkaar èn met André, voor altijd...
Je nichtje Heidi

Ik ben erg ontroerd te weten dat Dréke, over de dood heen, zo betrokken is met 'het goede doel': vzw Rozerood, een vzw voor/door kankerpatiënten die ik een tijdje geleden oprichtte en een speciale plaats in m'n hart heeft. http://vzwrozerood.blogspot.be/
https://www.facebook.com/vzwrozerood

Bart Aerts zei

Heer, wat ik me tot nu toe enkel kan verbeelden, is voor mijn vriend André werkelijkheid geworden.

Dankjewel dat ik door hem de pracht van Uw schepping meer mocht zien.
Dankjewel dat ik door Zijn leven meer van Uw genade mocht begrijpen.
Dankjewel dat ik door zijn leven meer van Uw liefde mocht vatten.
Dankjewel dat ik getuige mocht zijn van Uw werk in zijn hart.
Dankjewel dat ik dankzij zijn leven kinderen nog meer mag zien als een zegen van U.
Dankjewel voor die ontiegelijk vele dingen die ik dankzij U doorheen zijn leven heb mogen leren.
Jezus, dankjewel voor Uw offer aan het kruis waardoor ik nu voor eeuwig verbonden mag zijn met mijn vriend en dit geen afscheid is, maar een 'tot ziens'!
Dankjewel voor het geloof waardoor mijn vriend voor eeuwig met U mag wandelen en waardoor ik ook tot U mag komen.

Dankjewel...

http://www.youtube.com/watch?v=0xwzItqYmII

Anoniem zei

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your andreindeherberge.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

Anoniem zei

This also means that the timing and necessity of driving a car or operating other machinery must be carefully considered when using Farmacia On Line.


My homepage: david-laserscanner.jp