woensdag 26 september 2012

           Dag lieve mensen allemaal,


Eindelijk nog eens iets voor op de blog.
Na enkele weken buiten westen ben ik weer in staat iets te laten schrijven
over mijn toestand. De chemo-kuren hebben hun doel gemist.
Het enige wat nog kon was bestraling en pijnmedicatie. Op dit moment is
de pijn onder controle prijs de Here!
Mijn tijd op aarde werd opnieuw verkort naar enkele weken hoeveel weet
alleen mijn Heer. Wat ik heel jammer vind is mijn geliefden achter te laten
voor de rest verheug ik mij om mijn Heer te ontmoeten. Ik hoop velen van 
jullie later in de hemel terug te zien . Tot dan hoop ik te blijven genieten
van de kleine en ( grote) dingen hier op aarde.
Voor sommige van jullie is sterven een stap in t onbekende maar voor hen
die in Christus zijn is het thuiskomen. Wederkeren naar mijn Schepper.
Wij zijn jullie dankbaar voor jullie liefde, zorg, inzet en zoveel meer. Wij voelen ons gezegend en gedragen!!! En collega s waauw voor wat jullie verwezendlijkt
hebben onze droom een mooi afdak aan t tuinhuis werd nog mooier een heerlijke
beschutte zithoek waar we al uren van hebben genoten!!!
Mijn gezin en ikzelf zijn jullie enorm dankbaar.
Lieve ma, broers,zussen bedankt voor t gezelschap, de lekkere eclairs,maar
vooral jullie liefde voor mij gedurende mijn hele leven. Ge hebt soms uwe pere
met mij gezien hé hi hi .
Misschien tot spoedig en anders tot later.

                          Met heel mijn hart  André


Psalm 23 De Here is mijn Herder mij ontbreekt niets !!!!

17 opmerkingen:

carine indeherberge zei

Ik hou van je broer met heel mijn hart en ziel. En dat zal voor eeuwig zo blijven!!!
Uw zusje Carine

Anoniem zei

Ja broer, we zien u allemaal zo graag en dat mag iedereen weten.
We zijn blij en dankbaar dat we je je leven lang gekend hebben. Ons verdere leven dragen we je mee in ons hart.
Je zal ook verder leven in jullie dochter.
Voor je vrouw en anaisje blijven we klaarstaan. Daar moet je je zeker geen zorgen over maken.

Broer, we hopen op nog een paar goede weken of...tja, wij of jij hebben het niet in de hand.

Ik heb het nooit met woorden tegen je gezegd broer, maar ik hou van je!
Je grote zus renilde

Anoniem zei

Beste André,,

We hadden allemaal gehoopt op beter nieuws, maar het heeft niet mogen zij? Ik vind het verschrikkelijk maar wens voor jezelf, Karin, Anaïs, uw ma, broers en zussen en iedereen die dichtbij je staat : heel veel sterkte, niet te veel pijn en een mooi afscheid als het dan toch moet!

Groetjes,

Martine je nicht

Marleen zei

Hoi André
het is verschrikkelijk! Ik heb van Renilde gehoord dat de pijn toch een beetje onder controle is.Wij hopen dat je nog de rest die u gegund wordt nog even gelukkig mag door brengen met Anaïs,Karen en de familie veel sterkte

Marleen en Peter

Diana Wynants zei

Dréke, veel sterkte en zeker tot weerziens.

groetjes,
Diana

Anoniem zei

In gedachten bij jou en jou familie....
Zo ver weg en toch dicht bij...
Zo lang geleden en toch in herinnering als was het pas gisteren...
Wens jou nog genoeg tijd hier en een waardige thuiskomst.

Lieve groetjes van Caroline....ook van Frank, Julian en Mathis....zij kennen jou uit mijn vertellen.

TOT ZIENS

Unknown zei

Dréke, moedig hoe jij hiermee omgaat.
Elke keer word ik er stil van, het doet mij nadenken.
En als er weer iets tegenzit denk ik aan jou woorden, en aan jou , hoe jij met je ziekte omgaat.
En ja, dan relativeer ik weer.
Heel veel sterkte en als je bij de Heer bent doe onze pa dan de groeten.

Christel zei

Hey André,
Wij proberen te begrijpen waarom de dingen des levens moeten zijn zoals ze zijn, maar het lukt zo moeilijk. Bewondering heb ik voor jou en je familie, hoe jullie hiermee omgaat. Je bent een inspiratie voor velen. Dankbaar dat we op deze manier mochten meeleven. Liefs, Christel en Carl

krisje zei

Wat was ik blij terug iets op je blog te lezen,wat werd ik stil bij het lezen....

Krisje

Anoniem zei

P.s.:
Thanks for beeing a friend..
Voor de mooie herinneringen uit mijn jeugd...voor jou ondersteuning aan mijn ziekenhuisbed 25 jaar geleden en voor het luisteren naar mijn ziekteverhaal bij face...
Jou blogs zijn zo een groot voorbeeld geworden mij....

Stefan zei

Hey Dre, er gaat geen dag voorbij of ik denk aan de tijden die we samen hebben doorgebracht. In Amerika, gelijk gaan skien, samen gaan duiken en hier in Canada. We hebben geweldige tijden beleefd,deze herineringen zal ik zeker delen met Anais. Bedankt om je maat te mogen zijn.
Er had nog zoveel meer gekund, maar we hebben het niet zelf in de hand,spijtig. Ik wens je een pijnloze reis naar het onbekende, maar vroeg of laat vind ik je wel, en leg ik mijn hand op je schouder.
Take care my friend,
Stefan

Patrick F zei

beste André, hoi neefke.

ik weet niet goed wat neerschrijven.
Hier zijn weinig woorden voor.
Toch heeft u blog met mij en ook met vele anderen iets losgemaakt.
Dank hiervoor.
Je bent een voorbeeld van moedig strijden maar deze strijd was niet te winnen
Ge zult altijd in mijn gedachte blijven als ne toffe kerel met zo ne toffe lach altijd klaar voor een grapje.
André tot ziens

Patrick en Els

Anoniem zei

Lieve mensen( zoals onze andre het altijd gemeend bedoelde... wij ook hoor )

Onze broer is in diepe slaap nu en zal niet meer wakker worden. Maar hij is er nog altijd.
En vechter dat hij is, opgeven doet hij niet. Zijn hart is te sterk.
Sinds donderdag waken we dag en nacht bij hem. Meerdere malen hebben we al afscheid genomen omdat we dachten dat het zover was...niemand weet hoelang hij het nog gaat volhouden...we zijn wel blij dat hij geen pijn meer voelt...dat was er op het laatste te veel aan...Nu zien we hem ook wegkwijnen maar de dokter heeft ons verzekerd dat hij niets meer voelt.
Zo onwerkelijk voor ons allemaal....

Dank je voor de steun die we langs alle kanten krijgen!

Anoniem zei

Gisteren samen met je nicht Heidi en lotgenote Anita een ereronde op levensloop gewandeld...speciaal voor vechters...Onze gedachten gingen speciaal naar jou uit André...Jouw Heer staat aan de overkant op je te wachten...Ik wens je de kracht en moed toe om de overstap te maken

Liefs
Wendy (adoptiesis van Heidi)

Unknown zei

Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke dagen.
Dréke zijn blog heeft mensen doen nadenken.

Anoniem zei

Slaapwekkend Andre

Anoniem zei

Ik bedoelde slaapwel Andre