vrijdag 20 juli 2012

beetje beter

Goedemorgen lieve mensen,


Eindelijk een beetje kracht om wat te schrijven.Ik ben al een paar dagen stik op en misselijk maar vandaag lijkt het al beter te gaan.
Wat die chemo allemaal met je lichaam doet en ik hoop en bid ook dat het de slechte dingen aanpakt!
Ik probeer goed te eten maar ben toch al verschillende kilo's kwijt maar ik heb nu een langere tijd om aan te sterken!
Langs deze weg wil ik jullie danken voor je gebed liefde en steun!!!!
Zonder jullie en mijn hemelse Vader zou ik weg kwijnen, Maar nu no way... I go on!!!


Psalm 84:12

12 Want de HERE God is een zon en schild,
de HERE geeft genade en ere;
het goede onthoudt Hij niet aan hen
die onberispelijk wandelen.

6 opmerkingen:

Duts zei

Blij met je bericht je collega ! groetjes en tot gauw ! Koen

Unknown zei

Dag Maatje,

Ook blij met je berichtje. Het lijkt al erg lang geleden dat we mekaar nog gesproken hebben.
Hopelijk komen er ook nog niet misselijke momenten aan. Hou vol maat! Of zoals je zelf zegt: "Go on".

Groetjes
Maatje Dirk

Cindy K. zei

We bidden voor je André en we strijden met je mee!
Gods zegen lieve broer!

Anoniem zei

come on dre . alles geven hé !!

ronny s

Bart en Ellen zei

Hey Dré'ke,

we hebben deze keer eens een liedje voor jou (samen met wat leuke natuurfotootjes)...

http://www.youtube.com/watch?v=r-1zL65F3Sw

Geniet ervan!

Tot later hé,

Bart en Ellen

Unknown zei

Dag Andre,
Misschien heb je het boek van Pi al gelezen. Gisteren bedacht ik: eigenlijk zit Andre ook met een tijger in zijn bootje. Hopelijk springt die van jou ook gewoon aan land en loopt hij weg zonder nog een keer om te kijken.
Groeten,
Ivo