dinsdag 24 juli 2012

beter

Een goede zonnige morgen allen,


Na zaterdag en zondag veel last te hebben gehad van van vermoeidheid en darm en maagkrampen ging plots de telefoon en het was mijn huisarts ze belde zelf om te horen hoe het ging ! toeval ???
Ze is direct gekomen en heeft medicatie meegebracht en vanaf dan is het alleen maar beter gaan worden !
Zondagnacht heerlijk geslapen en maandag een terrasje gedaan in bokrijk en kinderboerderij ,dank mijn Heer !!!
Voorbije nacht slecht geslapen door hoestbuien maar ik kruip seffens even mijn bed in en het zal dan wel beter worden.
Zo zie je maar weer hoe snel het kan veranderen ,dank de Heer !
Ik wil ieder van jullie een mooie en gezegende dag wensen,geniet van elk moment dat je kan en kijk niet te ver vooruit of achteruit ,het is nu dat je leeft !!!


Ik heb jullie lief xxx

8 opmerkingen:

heidi vandeput zei

Heerlijk om te lezen andre, stap voor stap en genieten van de kleine dingen die op dat moment mogelijk zijn! Neem ze ten volle in je
op, die momenten om ook nadien nog wat van na te genieten.Liefs, heidi

heidi vandeput zei

Heerlijk om te lezen andre, stap voor stap en genieten van de kleine dingen die op dat moment mogelijk zijn! Neem ze ten volle in je
op, die momenten om ook nadien nog wat van na te genieten.Liefs, heidi

Patrick F zei

fijn te lezen dat je weer kan genieten. de afgelopen week was volgens wat ik hoorde niet min maar blijf de moed erin houden.

Marleen zei

Geniet er van nu gij u beter voelt!
Ik had het gehoord van Renilde dat ge zo ziek zijt geweest ben blij voor u dat het beter is

Groetjes

carine indeherberge zei

Och broer toch, ben zo blij dat ge beter zijt! Ik ging telkens met een klein hartje weer naar huis!! Maar nu, geniet er van met uw lieve schatten en ik, ik geniet in gedachten volop mee!! Heerlijk toch... Zie jullie graag! Dikke knuffel xxx

Wendy zei

Kleine stapjes maken groot! Go for it André! En geniet NU van de mooie kleine dingen!

Groetjes
Wendy (adoptiezus van Heidi)

fabian,kris en ben zei

Go for it Andre!!!!!!

Diana Wyanats zei

Hey Andreke, het is fijn te lezen dat je je beter voelt en dat je geniet!

groetjes,
Diana