maandag 16 juli 2012

nieuwe chemo

lieve mensen,


De nieuwe chemo loopt,ik zal twee nachten moeten blijven zodat ze me kunnen opvolgen (ze hebben schrik dat ik ga weglopen :-)))
Over 14 dagen hoeft dit niet meer,dan krijg ik de chemo ambulant en moet ik niet blijven overnachten yes yes thanks too the Lord!!!


Voorlopig gaat het goed en denk en bid dat het zo blijft!!
Ik hou het kort omdat ik moet typen op een tablet en dat gaat niet zo snel :-))


Ik heb jullie lief met heel mijn hart , tot gauw!!!


Lucas 6:31


Behandel de mensen zoals uzelf door hen wilt behandeld worden







9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hej broer

Wij duimen niet alleen met onze duim maar met al onze vingers ( of hoe moet ik het zeggen)

Laat nu de chemo zijn werk maar doen en probeer vannacht wat te slapen. Lukt het niet dan rust je toch...en niet te veel piekeren ( tja, das natuurlijk makkelijk gezegd )

Je zag er vanmiddag veel beter uit dan vorige week. Echt waar !!

Tot morgen ofzo !

knuffel xxxxx

carine indeherberge zei

Hey, hier uw ander zus! (was te verwachten hè hihi, ik schrijf het graag van me af en ik weet dat jij dat nie erg vindt)! We konden het nie laten en moesten jou even zien. En dan kon Karin met ons meerijden!! Ik hoop dat ze nu met de juiste medicatie de pijn onder controle krijgen en dat de chemo aanslaat. We nemen dag per dag en hopen en duimen... En we moeten erin geloven nie broer? Je klonk en zag er beter uit, moet je nie vragen wat medicatie met ne mens doet! Ik hoop dat je de kracht blijft vinden om dit alles te doorstaan en blijf geloven dat je nog lang mag genieten van uw gezin en vele andere fijne dingen. Rust en eet maar goed broerke zodat je sterk blijft om de chemo te doorstaan. Liefs xxxxxx

Anoniem zei

Andre,

Lang, lang geleden, uit het oog, maar niet uit ons hart. Ik, en mijn familie, wensen je heel veel sterkte en moed, wij denken aan je.

Groetjes,

Brigitte Vandereyt

Unknown zei

Hey Dréke, het is bijna een dagelijks ritueel geworden om je blog te lezen en te horen hoe je elke dag weer vecht, ik bewonder je echt, heel moedig van je.
Die moed die jij hebt is een stuk van de genezig, daar ben ik zeker van.
Ik denk veel aan je en hoop dat je snel weer beter bent.
Ik duim voor je.
Groetjes,Renilde

Anoniem zei

Hey André,

Ik hoop dat deze chemo tot een mirakel gaat leiden,
dat is hetgene waarop iedereen wacht.
Er gaat geen dag voorbij dat ik aan Carine vraag hoe het met je gaat. Wij denken aan je !!

Vele groetjes Ann

Sabrina zei

André,

Ben zo blij dat het weer een beetje beter met je gaat. Ik heb gisteren nog even met Karin gebeld. Ze vertelde me hoe moedig je bent. Jullie zijn samen echt een team. Lieve groeten, Sabrina

Anoniem zei

hey andreke,
we wensen u nog veel moed en sterkte toe met deze behandeling,
ook veel sterkte voor karin,
achter iedere sterke man staat een sterke vrouw,dat is bij u zeker het geval!
we duimen allemaal voor u,
tot in betere tijden!!!
groetjes van n.jef,t.jenny en frank,hilde en anja daaaaag!!!

Marleen zei

Hoi Dré

Wij hopen samen met jullie en de familie dat de chemo aanslaat en dat gij u niet te misselijk voelt!

Groetjes ook aan Karen

Hilde Metten zei

Hallo André,

Ook ik steek mijn duim hoog in de lucht voor jou...

Groetjes,Hilde Metten