zaterdag 28 juli 2012

tuinkabouters III

Dag lieve mensen,


Eindelijk nog eens een bericht :-) tja ..ik heb zo genoten de laatste dagen dat ik geen tijd heb gemaakt om iets neer te schrijven.
Samen met met mijn gezinnetje een hapje gaan eten ,een BBQ,een pick nick ...een heerlijke tijd.
Alleen het hoesten is een spelbreker 's nachts maar voor de rest mag ik zeker niet klagen ,Ik dank de Heer hiervoor.
Ben ook wat kilo's bij gekomen zo ben ik weer gewapend voor de chemo van komende maandag !


Gisteren weer bezoek gekregen van de collega's tuinkabouters ,heerlijke tijd samen :-)
Hartelijk dank van mezelf en Karin voor het werk dat ze weer op geknapt hebben en voor de leuke gesprekken!!!


Ik wens jullie allen een welverdiende weekend rust en tot gauw !




"Hij, die deze dingen getuigt, zegt: Ja, Ik kom spoedig. Amen, kom, Here Jezus!
 (Openb. 22:20)




En speciaal voor kabouter aardbei
http://www.youtube.com/watch?v=DB3W0qELhEc



1 opmerking:

carine indeherberge zei

Hey broer, we zijn dan wel ver weg, wij willen jou toch veel sterkte en goede moed toewensen voor de volgende chemo vandaag! En ik hoop dat je nog veel mag en kan genieten!! Tot volgende week. Liefs en hele dikke knuffel van ons allemaal. Ps bedankt tuinkabouters voor al de moeite die jullie doen!! Uw zusje en Co.