maandag 30 juli 2012

Dag lieve mensen,


Ik ben juist terug van de daghospitalisatie voor mijn tweede experimentele chemo ,het eerste deel in ziekenhuis  en die van 44h in een tutterfles in een heuptasje dank de Here dat dit bestaat ,lekker thuis !
Ik voel me momenteel goed en ben beter voorbereid dan de vorige keer betreft medicatie maar blijf toch voorzichtig !
Geniet van de dag en het moment ook al gaat het niet zoals jezelf wil elk ogenblik is een deel van Gods plan,maak er het beste van !
Ik heb jullie lief !!


Jesaja 40 :31


maar wie de HERE verwachten, putten nieuwe kracht; zij varen op met vleugelen als arenden; zij lopen, maar worden niet moede; zij wandelen, maar worden niet mat.




gewoon mooi :-) http://www.youtube.com/watch?v=C21G2OkHEYo

1 opmerking:

Diana Wynants zei

Hey Andreke, weer fijn om te lezen dat je zo geniet samen met je gezinnetje! Ik duim voor je dat de chemo zijn werk doet.

groetjes,
Diana