vrijdag 3 augustus 2012

tijd geleden

Dag allemaal,


Hier zijn we weer, het is niet zo simpel om na een chemo iets neer te schrijven.
Maandag in ziekenhuis ,dan dinsdag bijna hele dag geslapen en ziek,woensdag kaars nog altijd uit en gisteren zwak van mijn darmen zoals vorige keer.
Vandaag eindelijk een beetje beter:-)
Tja we hebben niet te kiezen hé !
Ik hoop dat het zo stilletjes aan wat betert en weer wat kan genieten en ondertussen bidden en hopen dat deze chemo aanslaat !
Ik weet dat mijn berichten korter zijn maar lichamelijk en metaal ben ik nog te zwak om meer neer te schrijven .


Voor allen een welverdiend leuk weekend 
Love you all


Lucas 11:28  Maar Hij zeide: Zeker, zalig, die het woord Gods horen en het bewaren.



4 opmerkingen:

fabian,krisje,ben zei

ook een goed weekend,aan jou en je gezin,en de chemo gaat helpen,er zijn trouwens heel wat bidders, en God is maar 1 gebed van ons vandaan!!!!sterkte!!!

Anoniem zei

Veel moed en sterke andre. Aan jullie ook een goed weekend toegewenst. Ronny en Carine

Anoniem zei

Dag broer

We zijn nog maar net thuis van onze mont ventoux uitstap en het eerste wat ik doe is kijken op jouw blog. We hadden daar geen wifi dus niks kunnen lezen.
Maar Karin heeft ons ( carine en wij, ook toevallig dat we juist dezelfde week weg waren) goed op de hoogte gehouden.
Begin volgende week komen we dan ook weer langs. Hopelijk ben je dan wat aangesterkt...en voel je je wat beter.
Lieve groetjes van ons allemaal.

ps . Ik krijg net het bericht dat je niet zo goed bent en koorts hebt. Hai andré toch. Konden we maar iets doen...

Sabrina zei

Dag André, even een berichtje om te horen hoe het met je gaat? Ik hoop dat je je ondertussen een beetje beter voelt. Groeten Sabrina