dinsdag 14 augustus 2012

beter

Hello world,

Back again alive and kicking.

Wonderbaarlijk ,3 de chemo is aan het lopen en ik voel me beter dan vorige weken.
Bij gebrek aan kracht heb ik de laatste dagen niets kunnen schrijven.
Ik ben gestopt met de morfine die maakt me moe en hielp niet aan de pijn.
Nu neem ik de oude medicatie onder een andere vorm en verhoogd en dit werkt goed!
Na deze chemo nog ene en dan ct-scan. Bij Gods genade zal deze aanslaan maar dat laat  ik in Gods handen.Zijn plan met mij ken ik immers niet maar van één ding ben ik zeker Hij is me nabij!!

Ik hoop en bis dat het goed gaat met jullie allemaal.Want één ieder heeft zijn last te dragen op één of andere manier.
Ik wens jullie een gezegende avond en week !
Tot gauw!!

Psalm 139 :1-6


Voor de koorleider. Van David. Een psalm.

HERE, Gij doorgrondt en kent mij;
Gij kent mijn zitten en mijn opstaan,
Gij verstaat van verre mijn gedachten;
Gij onderzoekt mijn gaan en mijn liggen,
met al mijn wegen zijt Gij vertrouwd.
Want er is geen woord op mijn tong,
of, zie, HERE, Gij kent het volkomen;
Gij omgeeft mij van achteren en van voren
en Gij legt uw hand op mij.
Het begrijpen is mij te wonderbaar,
te verheven, ik kan er niet bij





6 opmerkingen:

Anoniem zei

We duimen voor jou!!!!

Komaan....groetjes aan Karin

Fabian,Krisje,Ben

Anoniem zei

Dag broer
We zijn allemaal blij dat je weer 'online' bent.Das een teken dat je je weer wat beter voelt !
Nu duimen dat het zo blijft hé

Dikke 'online'knuffel van ons allen!

Collega Nico zei

Blij te horen dat je je beter voelt André!
Wij duimen allemaal voor u dat je snel je oude leven terug kan hervatten en dat we u terug op t werk zien rondlopen!

Marleen zei

Hallo André we zijn blij nog iets te horen dat is weeral een goed teken dat ge u beter voelt! hopen dat ge u vanaf nu elke dag een beetje beter mag gaan Groetjes ook aan karen en jullie mooie dochter

carine indeherberge zei

Broer toch, je was zo goed gestart met deze chemo en nu gaat het weer veel minder goed, om niet te zeggen slecht. Ik hoop dat de medicamenten van de dokter snel hun werk doen!!! wij duimen en denken aan je! Meer kunnen we niet doen spijtig genoeg! De chemo valt al jouw goede cellen ook aan en dat ondervind je maar al te goed he! Blijf moed houden broer, er komen weer dagen dat het beter zal gaan. Geloof daarin!! Love you xxxxxxxxxx

Sabrina zei

Volhouden André, laat ons hopen dat morgen een betere dag mag komen. Ik hoop zo dat je je snel beter mag voelen. Lieve groeten van ons allemaal.