vrijdag 17 augustus 2012

wisselvallig

Goedemorgen lieve mensen,

Hier zijn we weer ,even een serieuze terugval gekend ,woensdag misselijk en ziek en moe en donderdag was één om snel te vergeten weer een constipatie ....tjong tjong ik bespaar de details maar het duurde van half 7 tot half12 en ik mijne pere gezien !

Maar nu voel ik me weer een stuk beter en heb weeral zin in vanalles en zie het weer positief in . Mijn vrouwke staat dag en nacht aan mijn zij ,ik zou gewoon verloren lopen!Ik dank de Heer voor zo'n wonderbaarlijke en ondanks haar pijnen zo een sterke vrouw!
Mannen wees blij met je vrouw en heb ze lief met alles wat je in je hebt !!!!!
Nog een leuk en warm weekend ,geniet ervan zoveel je kan want het gaat allemaal zo snel en leven kan zo mooi zijn !!!

Love you !!



Spreuken 20:5  De plannen in het hart van de mens zijn diepe wateren,

maar een man van verstand weet ze op te diepen.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oef !
Gelukkig gaat het nu weer wat beter.
Hoe hou je het toch vol ? Chapeau hoor !
In gedachten zijn we constant bij je, maar de pijn kunnen we niet overnemen . Als dat kon namen we allemaal een beetje van je leed over...
Nu hopen dat het alle dagen beter gaat en er de eerste week geen terugval komt. We duimen!
Groetjes en knuffel voor Karin en anais.

carine indeherberge zei

Ja broer, oef!! Ben ook blij dat het terug wat beter gaat want dit was weer nie min hè. Nu duimen dat er wat meer ups komen! En Karin, Thanks voor de goei zorgen. Lijkt misschien allemaal logisch, maar doe het maar!! Das echte liefde hè nie?? Broerke, ik hoop dat ge nie meer zo'n pijn moet hebben, foei toch! Laat de betere dagen nu maar komen. Dikke knuffel voor jullie xxxxx

Bart en Ellen zei

Hey vrienden,

we missen jullie wel! Doet ons beseffen hoe kostbaar onze vriendschap in Christus wel is en uitzien naar die prachtige toekomst waarin we volop met elkaar zullen kunnen genieten. In gedachten, in gebed, maar vooral in Christus verbonden... voor altijd!

Liefdevolle knuf, Bart en Ellen

http://www.youtube.com/watch?v=KUZWqS6RXq4