dinsdag 7 augustus 2012

pijnbestrijding

Dag lieve mensen,

Buiten pijn aan mijn rechter heup en knie voel ik me vrij goed ,toch een heerlijk gevoel als je dagen zwak,misselijk,pijn .. hebt moet ervaren.
Maar het geeft ook telkens de kracht om te vechten omdat je weet dat je normaal gezien dat goed gevoel terug komt en zo lang dat is ....ik ben de Heer dankbaar voor zijn genade!
De huisdokter gaat binnen het uur nog passeren om de pijn medicatie op punt te stellen .
Tegenwoordig is het in veel gevallen niet nodig om pijn te lijden ,de medische wereld staat hierin toch al ver,alleen met mijn vrouwke lukt het niet om haar pijn onder controle te krijgen :-(

We proberen zoveel mogelijk te genieten en dankzij jullie telefoontjes en bezoek en in gedachte bij ons te zijn geeft dit genieten een echt warm gevoel vanbinnen en daar zijn we oprecht dankbaar voor!!!
We weten dat we er niet alleen voorstaan we hebben ons diep geloof en zoveel dierbare mensen om ons heen :-) Thanks !!!

Tot gauw, en als je kan geniet van elkaar en van alle mooie momenten !!

Spreuken 21:2

 Elke weg van een mens is recht in zijn ogen,
maar de HERE beproeft de harten.


8 opmerkingen:

carine indeherberge zei

Hey lieve broer en schoonzus,
Ben blij dat je terug een beetje beter bent. En ik hoop met heel mijn hart dat je samen met de kids en uw lief vrouwke de kracht blijft hebben om dit te doorstaan! Ookal sta ik machteloos aan de zijlijn, ik weet hoe zwaar het sommige dagen voor jou, jullie is. Maar ik weet en voel ook heel goed hoe jullie genieten van de kleinste dingen, wat een liefde en warmte bij jullie heerst. Wat Karin,Tati en haar gezinnetje voor jou doen. Ik kan alleen maar dankbaar zijn met heel mijn hart en ziel. Ik hoop ook dat de pijn beter onder controle geraakt. Wij duimen en denken altijd aan je broer. Was echt blij jullie te zien. Wij zijn er voor jullie, maar dat weet je. Ik hou oprecht veel van jou, Karin en mijn lieve kleine meid. Dries verheugt zich weer als ze volgende week komt. Dikke knuffel XXX

Marleen zei

Fijn te lezen dat het u weer beter gaat André ! Groetjes

Fabian,Kris en Ben zei

chapeau dat jullie zo volharden,hoop dat de pijn draaglijk wordt,en jullie de rust van onze Heerlijke schepper mogen ervaren!!!!sterkte

patrick F zei

hoi andré
elke dag kijk ik op de blog hoe het met het je gaat. vol bewondering lees ik dan hoe je geniet van de kleine dingen in het leven. hier kan ik nog heel veel van leren,ik vraag me geregeld af moet het zover komen voor men de mooie en de kleine dingen in het leven ziet. André uw blog is een levensles voor mij. bedankt en hopelijk kan ik u persoonlijk nog een de hand schudden. vol houden en met uw karakter lukt da wel.

Diana Wynants zei

Hey Dreké, hou de moed erin hé! Veel sterkte, wij denken aan je!
Diana

carine indeherberge zei

Broer,ik (Leon,Niels en Dries ook) wil je even sterkte en moed toewensen voor de volgende chemo morgen!! Dat je niet te ellendig zal zijn en de pijn draaglijk!! Wij denken aan je, duimen voor je en hopen met heel ons hart dat hij doet wat hij moet doen, DIE VUIL BEESTEN PLATLEGGEN We vragen tijd, liefst veel tijd... Das toch nie teveel gevraagd?!!!
Tot morgen broer, zal er optijd zijn,zie je graag xxxxxxx
Uw zusje

Anoniem zei

Ja broer,
Ik kan het niet laten om ook effe te reageren...
Spijtig dat die chemo niet alleen de 'vuil biesten' aanpakt, maar ook de goei. Je ziet toch af éh...
We duimen weer voor de volgende kuur en dat het een beetje meevalt.
We bewonderen je allemaal voor je moed en kracht want gemakkelijk is het allemaal niet.
Tot morgenvroeg !
Zus renilde en co !

heidi vandeput zei

André, Karin en Anaïs,

Van hieruit stuur ik je een extra dosis kracht, energie en moed om vanaf morgen weer de chemo zo goed mogelijk de baas te kunnen.
Knuffel,
Heidi