vrijdag 31 augustus 2012

chemo 4

 dag lieve mensen allemaal,

Eindelijk scrhijf ik nog iets,allez kan ik iets schrijven,dank de Heer,de laatste 2 dagen waren zwaar maar ik begin me al wat beter te voelen en iets minder pijn en misselijk.
Maandag onder de scan en dinsdag of woensdag de uitslag,ach ik heb de Heer aan mijn zij en wat zal gebeuren zal gebeuren..... opgeven niet in ieder geval allez als de Heer het zo wil  :-) ,met zoveel mensen die me steunen en altijd klaar staan!!!!

Een gezegende  dag  en een leuk weekend!!!!

Psalmen118:1

Loof de Here,want Hij is goed,
want Zijn goedertierendheid duurt voor eeuwig

9 opmerkingen:

carine indeherberge zei

Ben blij broer dat je terug beetje beter bent! Nu hopen dat de uitslag van de scan meevalt. Leon, de jongens en ikke duimen voor je en denken steeds aan jou, hoe moedig je bent ondanks al die pijn en misselijkheid!! Toi toi toi broer... Dikke knuffel, ook aan Karin en ons kleine meid! Xxx

Duts zei

Dag Collega, wij duimen mee !! Alvast een fijn en W end zonder pijn en tot vrijdag want dan ben ik tuinkabouter :o) Koen

Diana Wynants zei

Hey Carine en Reinhilde, ik heb twee weken niets meer over Dréke gelezen, we hopen dat de lijdensweg voor jullie draagbaar is
en vooral dat Dréke geen pijn heeft.Ook veel moed en sterkte voor Karin en de kleine meid!

Unknown zei

Elke dag kom ik even kijken op je blog, elke dag blijft het stil.
Heel veel sterkte.
Renilde

Anoniem zei

In naam van onze andre willen wij, zijn broers en zussen, laten weten dat hij nog steeds moedig aan het strijden is tegen deze vreselijke ziekte.
Hij heeft ontzettend veel pijn maar hij ( en wij ) hopen dat de bestralingen die hij begin vorige week gehad heeft nog enige pijnverlichting zal geven ( dit zou pas na een dag of 10 pas werken ).
Zoniet gaan ze een morfinepomp plaatsen waar hij veel van zal slapen....
Hij heeft de hele strijd zo moedig doorstaan maar de ziekte heeft hem nu onder... Het doet zo pijn hem zo te zien liggen en we kunnen zo weinig doen. Hij moet het allemaal ondergaan. Kan niet meer zitten, alleen maar liggen....
We duimen dat hij nog enkele heldere dagen of weken mag hebben met minder pijn.

Aan iedereen, die hem, Karin en anaisje, op een of andere manier steunen ( of gesteund hebben )een warme dank je wel !


Diana Wynants zei

Wens hem veel sterkte, moed en kracht! Wij duimen dat de pijn draagbaar is voor hem.

Diana en familie

Unknown zei

Wens dreké heel veel sterkte en ik hoop dat de pijn dragelijk voor hem is.
Renilde, fijn dat je even iets op de blog hebt gezet.
sterkte allemaal.

Anoniem zei

Even een rechtzetting.
Gisteravond is beslist geen morfinepomp te plaatsen maar andere pijnbestrijding te gebruiken.
Andre kan morfine niet goed verdragen, vandaar....

Hopelijk helpt het allemaal wat!
Als hij maar wat minder pijn heeft, .dat is het enige wat nu
telt.

patrick zei

dag André
ik weet niet of je dit nog leest, maar ik vond dat ik toch nog even iets moest schrijven.
via je zus hoor ik dat het niet zo goed met je gaat.Je bevindt je in een ongelijke strijd. Het is als met een zeilboot in een zware storm tegen de wind in te moeten zeilen.
André nog veel sterkte in je strijd, en weet dat mijn gedachte bij je zijn.
Patrick en Els