maandag 27 augustus 2012

chemo 4

Goede avond allemaal,

Weer even geleden hé.
Vandaag mijn vierde chemo van de vier die ik moest krijgen en ook gekregen!
Ze wouden eerst een scan maken van de tumor maar heb veel last van mijn nek en mijn rechter bovenbeen en zo gaat de chemo door en de scan volgende maandag.
Dan nemen ze de nek en been ook mee in de scan want het  kon te maken hebben met de  ziekte?!?

Afwachten maar ,momenteel voel ik ,buiten de pijn ,me vrij goed maar ik weet  en de Heer zeker dat het snel kan veranderen ,afwachten en genieten van het moment!! Want de dag van morgen heeft zijn eigen zorgen hé !

Lieve en gezegende groeten aan allen en tot gauw!!!!

psalmen 146: 1-2


1 Halleluja. Loof de HERE, mijn ziel.
Ik zal de HERE loven, mijn leven lang,
mijn God psalmzingen, zolang ik nog ben.




8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja broer, je hebt het moeilijk. Die pijnen...
Hopelijk brengt de chemo deze keer niet te veel complicaties met zich mee...
En chapeau dat je toch koos voor de chemo... Volgende week weten we meer. We houden allemaal ons hart vast. Maar we zullen moeten aanvaarden als de uitslag niet zo goed is...maar we blijven toch hopen...het voornaamste is dat de pijn onder controle te krijgen is...en...wonderen zijn de wereld niet uit...daar houden we ons aan vast.
Broer, hou vol!!! Schoonzus, dank je voor de steun die je onze broer geeft, het is allesbehalve makkelijk. Dat beseffen we maar al te goed...
We cross oud fingers!!!!

Anoniem zei

Ik bedoel natuurlijk ' Our 'fingers

carine indeherberge zei

Broer, er is niets dat zo moeilijk is dan de dingen te aanvaarden zoals ze zijn! Wij vragen allemaal "waarom"? Het antwoord verstilt, daar er geen antwoord is!!! Maar lieve broer, de nacht kan niet zo donker zijn of er is ergens een kleine ster te vinden!
De woestijn kan niet zo troosteloos zijn of er is ergens een kleine oase!
Er zijn bloemen die zelfs in de winter bloeien!
Ergens blijft er, ook nu en hier, een lichtje in het donker!
Ik zie je graag broer
xxxxxx

Marleen zei

Hoi André
Wij duimen mee voor een goede uitslag volgende week ! Maar volhouden Dré

Diana Wynants zei

Wat een mooie woorden van Reinhilde en Carine, het zal Dréke zeker deugd doen!

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Hey Dréke,
Ik hoop echt dat je niet teveel last hebt van de chemo.
Ik bewonder echt hoe je omgaat met je ziek zijn, hier kunnen veel mensen nog uit leren.
Ik wens je nog veel sterkte toe.
groeten, Renilde

Anoniem zei

Hallo André,

ja de 1x dat ik reageer. Maar ik volg uw Blog al vanaf het prille begin. Bewondering - dat heb ik voor u !! en ook voor de mensen rond u. Jullie doorzettingsvermogen en jullie geloof waar jullie zoveel kracht uit putten - mooi is dat.

Nu iets heel anders : jouw tomaten plantjes hebben al heel wat lekkere kersttomaatjes opgeleverd. Je ziet, elke dag denk ik sowieso aan u :D.

André, ik wens je nog veel moed en blijf erin geloven : wonderen bestaan !

Groetjes,
Lydia