dinsdag 21 augustus 2012

tuinkabouters

goedemiddag allemaal,

Ik heb vrij goede dagen achter de rug ,vandaag een stijve nek en  pijnlijke heup en rechterbeen.Het zouden chemo pijnen zijn .??!
Ik wou via deze weg de laatste tuinkabouters willen hartelijk bedanken !!!Het lijkt vanzelfsprekend maar doe het  maar dank je wel Ronny en Ludo !!!!
Dankzij de compost kan ik de fiets tegen mijn porei zetten :-)),alleen mijn tomaten krijgen rare vormen (zie hieronder)
Ik wens jullie een leuke en vruchtbare dag en Gods zegen !!

Love you all!!!

Spreuken 17:19

 Wie twist liefheeft, heeft overtreding lief;
wie een grote mond opzet, zoekt verderf.










1 opmerking:

Anoniem zei

Graag gedaan andre . Groetjes van ons en het doet goed om te horen dat het wat beter gaat. Tot in de week . Ronny,Jos,Donato en Benny. Ludo is op verlof